صلح و امنیت، با حذف حضور امریکا در منطقه میسّر می شود

امام جمعه آران و بیدگل گفت: در صورتی صلح و امنیت در منطقه ایجاد خواهد شد که دست امریکا کوتاه و حضور آن در منطقه به کلی حذف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل،حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل گفت: پرتاب ماهواره خیام علیرغم تحریم ها دست بالای نظام اسلامی ایران را نشان داد.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: پرتاب این ماهواره  با کاربرد آب و هوا و محیط زیستی، نوعی توسعه علمی و سیاسی ایران را به رخ جهانیان کشید و باعث افتخار برای ایرانیان و خشم و نگرانی دشمن شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از خطبه ها با انتقاد از تعلّل و فرصت سوزی غرب در مذاکرات احیای برجام گفت: امریکا و غرب بدانند با لفّاظی نمی توانند اهداف و خواسته های خود را در برجام پیاده کنند و حق ایران را نادیده بگیرند.

 

وی افزود: توافق نهایی برجام باید با موافقت ایران صورت گیرد و تیم مذاکره کننده ایران هم قطعا از تمام حقوق ملت در مذاکرات برجام دفاع خواهد کرد.

 

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه با اشاره به تلاش امریکا برای جنگ افروزی جدید در منطقه گفت: امریکا می خواهد جنگ دیگری را در منطقه ایجاد کند در حالی که خواب آن ها آشفته خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: برای ایجاد صلح و امنیت در منطقه باید دست امریکا کوتاه و حضور آن در منطقه به کلی حذف شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل همچنین با اشاره به در پیش بودن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز گفت: آزادگان، گنجینه بزرگ الهی هستند که باید آنچه در دل دارند برای آیندگان و نسل جوان ثبت و ضبط و بیان کنند.

 

 حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی افزود: آموزش و پرورش باید به آزادگان و ایثارگران فرصت دهد تا در صبحگاه ها روایت گری کنند و نوجوانان و جوانان را با وقایع دفاع مقدس آشنا کنند.

کد خبر 1204906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha