به دنبال تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام در حوزه‌ی سلامت هستیم

امانی گفت: برنامه ریزی برای تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام در حوزه ی سلامت از برنامه های اصلی ما در دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علیرضا امانی» امروز (22 مرداد)  در روز اول تصدی سمت خود از پروژه ی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک بازدید کرد و در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: بیمارستان ولیعصر اراک یکی از مهمترین پروژه ها و اولویت حوزه سلامت و همچنین از دغدغه های اصلی مردم استان است .

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با تاکید بر تسریع در روند ساخت این پروژه بیان کرد: پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) نیازمند مشارکت و همدلی همگانی است و امیدواریم با کمک همه ی مسئولین استانی و نمایندگان محترم مردم شریف استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و افراد دلسوز ،روند ساخت و  تکمیل این پروژه تسریع یابد.

 

وی با بیان اینکه با تکمیل این پروژه مردم اراک و استان می توانند هر چه زودتر از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند، خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری و تلاش مسئولان، مردم و به خصوص اصحاب رسانه گام های موثری در حوزه ی سلامت در استان مرکزی برداریم .

امانی با بیان اینکه بیمارستان ولیعصر اراک به عنوان سانتر تروما و ارائه دهنده ی خدمات مهم و کلیدی در موضوع تصادفات، نه تنها خدمات مناسبی به مردم اراک بلکه به مردم سایر شهرستان های استان و حتی استان های همجوار نیز ارائه می دهد، ادامه داد: با تکمیل و راه اندازی ساختمان بیمارستانی جدید و افزایش تخت های بستری نه تنها کمیت خدمات افزایش خواهد یافت بلکه مطمئنا کیفیت این خدمات نیز بهتر و درخور و شان مردم عزیز خواهد شد .

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد: تلاش و برنامه ریزی برای تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام در حوزه ی سلامت، بهره گیری از توان و تجربه ی اعضای هیات علمی با تجربه و با سابقه، رسیدگی و توجه هر چه بیشتر به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته  از برنامه های اینجانب در دوران مدیریت و مسئولیت است

کد خبر 1205198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha