زیرساخت های مرز آستارا برای خدمات رسانی به زائرین حسینی آماده شود

عباسی با بیان اینکه مشکلات موکب های گیلان شناسایی و برطرف شود گفت: زیرساخت های مرز آستارا برای خدمات رسانی به زائرین حسینی آماده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « اسدالله عباسی»  مروز ( شنبه ۲۲ مرداد ) در جلسه ستاد اربعین استان گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد اظهار کرد: دشمنان در تلاش کم رنگ کردن شور حسینی در جوامع اسلامی هستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه حضور گسترده زائرین با مذاهب مختلف در همایش بزرگ اربعین حسینی نشانه گرایش مردم دنیا به دین اسلام و علاقمندی آنان به معبود الهی است گفت: با مشکلات و بیماری‌ کرونا ویروس همچنان مردم حضور پررنگ و معناداری در مراسم مذهبی دارند.‌

وی اذعان کرد: مسئولان نیز موظف هستند که با رفع مشکلات، شرایط حضور مردم در اربعین را تسهیل کنند.

عباسی با تاکید بر اینکه مشکلات موکب ها شناسایی و رفع شود، خواستار افزایش سهمیه نانوایی‌هایی که خدمات گسترده‌ای به مردم و زائرین می دهند، شد.


وی تاکید کرد: تمهیدات در خصوص میزان آرد مورد نیاز برای جمعیت زائران اربعین حسینی انجام شود و نانوایی‌هایی در شهرستان‌ها برای خدمات دهی به زائران اربعین مشخص شود و ساعت کار آنها افزایش یابد.


استاندار گیلان با تاکید بر اقدام جهادی مسئولان ستاد اربعین استان برای رفع مشکلات از مهلت چند روزه مسئولان برای ایجاد زیرساخت ها برای پذیرایی از زائران اربعین در مرز آستارا خبر داد و خاطرنشان ساخت: مهلت چند روزه به مسئولان داده می شود تا در مرز آستارا آماده استقبال از زائران اربعین حسینی باشند و زیرساخت‌های لازم برای خدمات رسانی را فراهم کنند.

کد خبر 1205209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha