برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تاجمعه ۲۸ مرداد تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد.

 

بر اساس این گزارش هر روز در حرم مطهر برنامه ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می شود.

 

مراسم نیایش صبحگاهی تا چهارشنبه ۲۶ مردادماه هر روز بعد از نماز صبح با قرائت دعای عهد و روز پنج‌شنبه صبح ۲۷ مردادماه مراسم قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی سید علی حسینی نژاد در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

 

همچنین صبح روز جمعه ۲۸ مردادماه مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نائینی و مداحی مسعود زمانی برگزار می‌شود.

 

مراسم قبل از ظهر نیز در هفته جاری تا پنج شنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین ربانی اصفهانی، حسین سعیدیان و محمدرضا حسنی برگزار می‌شود که هر کدام به ترتیب سخنرانی دو روز از هفته را بر عهده دارند و روز جمعه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل مدرسی به ایراد سخن می‌پردازد.

 

مراسم قبل از مغرب نیز یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادیان و مداحی ناصر آبیار، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام میردامادیان و مداحی سید علی حسینی تبار، سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادیان و مداحی قاسم جباری برگزار می‌شود.

 

همچنین پنج شنبه عصر نیز محفل انس با قرآن کریم همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادیان ، مداحی مهدی تدینی و تلاوت حسین معتمدی، پروینی‌نژاد و اقبالی برگزار خواهد شد.

 

در هفته جاری حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد تا پنج‌شنبه در مراسم شب‌های حرم مطهر به ایراد سخن می‌پردازد و به ترتیب یاسین شیخ‌زاده، علی حبیب‌زاده، سید محسن بنی فاطمی، رضا ایزدی، جواد برزگر و علی مالکی نژاد برای زائران حرم مدیحه‌سرایی خواهند کرد.

 

همچنین در مراسم عزاداری جمعه شب نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی به ایراد سخن و جواد احمدی به مداحی خواهد پرداخت.

کد خبر 1205254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha