ماموریت های جدی حوزه هنری، برجسته سازی استان سیستان و بلوچستان در سطح ملی است

مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموریت های جدی حوزه هنری، ترمیم چهره استان و برجسته سازی استان سیستان و بلوچستان در سطح ملی است

«مصطفی سیاسر» مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان داشت: تصویری که مردم ایران از استان سیستان و بلوچستان دارند مطلوب نیست و بلکه تصویری خدشه دار است؛ ذهنیت عمومی مردم ایران نسبت به این استان چه جایگاهی دارد؟ مثلا وقتی نام استان خوزستان و قوم عرب برده می شود مفهوم شجاعت به ذهن خطور می کند اما متاسفانه آنچه که در رسانه های ملی و برخی آثار هنری از این استان ارائه شده، تصویر درستی نیست و این تصویر بر زندگی ما سایه افکنده است.

 

سیاسر اظهار داشت: از ماموریت های جدی حوزه هنری، ترمیم چهره استان و برجسته سازی استان سیستان و بلوچستان در سطح ملی است و این یک کاری است که در آن، اهالی هنر و اهالی خبر و رسانه باید دست به دست هم بدهند. زیرا این دو قشر هستند که تصویر ارائه می دهند.

 

وی ادامه داد: زبان و ابزار حوزه هنری، هنر است و ابزار اهالی رسانه، خبر، گزارش، مقاله، تصویر و ... است. اگر ما و اصحاب رسانه، خوب همدیگر را درک کرده و بنای یک تعامل خوب را بگذاریم، می توانیم در ترمیم چهره استان موثر باشیم.

 

مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان دلشت: معرفی ظرفیت ها، استعدادها، مفاخر، بزرگان و خیلی از داشته های فرهنگی، معنوی و مادی که در موضوعات متنوع و مختلف در استان وجود دارد در ترمیم چهره استان موثر است و اهالی هنر و رسانه در این رسالت مشترک، خیلی با هم پیوند می خورند.

 

وی افزود: همچنین حوزه هنری ماموریت دارد که خدمات متقابل انقلاب اسلامی و نقش آفرینی مردم استان در این تجربه انقلاب اسلامی از مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و صحنه های مختلف از مرزبانی تا مرزداری یا موضوعات دیگر را به نحو احسن انعکاس بدهد.

کد خبر 1205292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha