پخش ویژه برنامه تولیدی کانون فرهنگی امام زمان(عج)آران و بیدگل از شبکه اصفهان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از پخش ویژه برنامه ۱۲ قسمتی «خیمه گاه» پایگاه خبری طاووس بهشت وابسته به کانون فرهنگی امام زمان(عج) این شهرستان از شبکه اصفهان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ویژه برنامه «خیمه گاه» محصولی از پایگاه خبری طاووس بهشت وابسته به کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل در ایام محرم از سیمای مرکز اصفهان پخش شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این برنامه به کارگردانی «مهدی دشتبان زاده» در ۱۲ قسمت ۱۰ دقیقه ای تولید شده است. مدیر تولید این برنامه «محمدرضا رحمتی»، طراح و ایده پرداز «محمدحسین خواجه منصوری» و سردبیر آن دکتر «وحید متشکر» است و به معرفی فرهنگ عاشورا و شهدای کربلا می پردازد.

 

ضابطی با بیان اینکه این برنامه دیالوگ محور و بدون حضور مجری است، گفت: در این ویژه برنامه، گوینده به معرفی یاران ناشناخته امام حسین (ع)که کمتر از آن ها صحبت شده است و از احساس و اعتقاد به امام حسین (ع) سخن می پردازد. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با اشاره به اینکه این برنامه روضه نیست بلکه یک دیالوگ عاشقانه بین امام حسین (ع) و یارانش است، گفت: نکته برجسته این برنامه استفاده از هنرهای اصیل اسلامی چون طراحی، نقاشی، خطاطی و غیره است که هنرمندان صاحب سبک در این حوزه ها در حین برنامه به ترسیم آثاری متناسب با موضوع هر برنامه خواهند کرد.

 

ضابطی ادامه داد: پرسش های نظیر «تا به حال فکر کرده‌ اید یاران امام حسین (ع) در واقعه عاشورا چه کسانی بوده اند؟» و « چند لحظه فکر کنید چند تن از یاران امام حسین (ع)را می شناسید» بهانه ساخت برنامه‌ ای با عنوان «خیمه گاه» از سوی اعضای کانون فرهنگی امام زمان(عج) شد.

 

وی در مورد دکور این برنامه گفت: دکور استودیویی همراه با نشانه های خاص محرم که خواه ناخواه همه توجه بیننده را به سمت امام حسین(ع) و معرفی یارانش معطوف می‌ کند، یکی از ویژگی‌ هایی است که در این برنامه وجود دارد و تبدیل به رکن ثابت «خیمه گاه» شده است.

 

کد خبر 1205314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha