‍مجوزهای بی نام فعالیت های تولید مشوقی برای حضور سرمایه گذار در گلستان است

زنگانه گفت: برای حضور سرمایه گذاران در گلستان باید تسهیلاتی همچون مجوزهای بی نام در مناطق مشخص صادر تا بخش خصوصی برای سرمایه گذاری تشویق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری گلستان اظهار داشت: باید بر اساس اسناد توسعه استان فرصت های سرمایه گذاری مشخص شوند و سرمایه گذاران به سمت آن هدایت شوند نه آنکه سرمایه گذاران شرایط سرمایه گذاری را تعیین کنند.

 

استاندار گلستان گفت: وجود اطلاعات پایه در سامانه پنجره واحد لازم است اما شرط کافی ورود جزئیات پروژه ها، برای هدایت بهتر سرمایه گذاران است.

 

زنگانه ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید بر اساس برنامه استراتژیک استان، توسعه سرمایه گذاری های خود را شکل دهند.

 

وی افزود: مجوزهای بی نام برای یک نقطه مشخص است و می توان با اخذ مجوزهای محیط زیستی و سایر مجوزهای لازم ،همه چیز را برای حضور سرمایه گذار آماده کرد.

 

استاندار گلستان اظهار داشت: ارائه مشاوره به سرمایه گذاران از سوی دستگاه های اجرایی می تواند آنها را در مسیر برنامه های پیشرفت استان قرار دهد.


وی تاکید کرد: توجه به اهلیت سرمایه گذاران با همراهی دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که برخی با اهدافی غیر از توسعه و پیشرفت به عرصه پروژه ها ورود می کنند و متاسفانه منابع استان را درگیر و معطل می سازند.

 

کد خبر 1205583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha