باید با الگوبرداری از سیره حاج قاسم سلیمانی با دسیسه های دشمن مقابله کنیم

حجت الاسلام گرزین گفت: باید با الگوبرداری از سیره حاج قاسم سلیمانی به عنوان بهترین الگو برای تقریب مذاهب و ادیان توحیدی با دسیسه های دشمن مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «عباسعلی گرزین» امروز (یکشنبه ٢٣ مرداد) در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی گفت: این همایش با حضور چهره‌های بین‌المللی و داخلی مقاومت در ۱۱ شهر استان برگزار شده تا عاملی برای تجمیع اراده‌های امت اسلامی، انصارالله و حزب الله در مسیر تحقق اراده خداوند بر روی زمین برای ظهور امام زمان باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یکی از شاگردان مکتب امامین انقلاب بود، افزود: ایشان آنقدر به خوبی در  این مکتب شاگردی کرد که خودش تبدیل به یک مکتب شد.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا برخی از مفاهیم جبهه حق را تضعیف کنند، تاکید کرد: باید با جهاد تبیین به مقابله با آن رفت.

 

حجت الاسلام گرزین گفت: راهبردی‌ترین و اساسی‌ترین الگوی فکری ما مقاومت است و نباید از تفکر مقاومت غافل شویم.

 

وی با بیان اینکه دشمن به بهانه های مختلف به دنبال برهم زدن تقریب در جوامع اسلامی است، افزود: باید با الگوبرداری از سیره حاج قاسم سلیمانی به عنوان بهترین الگو برای تقریب مذاهب و ادیان توحیدی با دسیسه های دشمن مقابله کنیم.

 

 

کد خبر 1205587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha