برگزاری شب شعر عاشورایی با حضور شاعرانی کشوری و استانی در بندرانزلی

خلیلی از برگزاری شب شعر عاشورایی با حضور شاعرانی کشوری و استانی در بندرانزلی خبر داد و گفت: در این محفل ادبی شاعران برجسته‌ای از جمله «سعید بیابانکی»، «محمد پرحلم» و «سیدمحمد جواد شرافت» به شعرخوانی می‌پردازند.

«مهدی خلیلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، با اشاره به برگزاری شب شعر عاشورایی در بندرانزلی، اظهار کرد: این شب شعر با حضور هشت شاعر برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شود.

 
شهردار بندرانزلی تصریح کرد: در این محفل ادبی، «پونه نیکوی»، «ناصر حامدی»، «سیدمحمد جواد شرافت»، «سعید بیابانکی»، «مرضیه فرمانی»، «محمد پرحلم»، «مرتضی عابدپور لنگرودی» و «ابوالقاسم حسینجانی» به شعرخوانی می‌پردازند.
 
وی خاطرنشان کرد: در این مراسم، همچنین «حسین زمردی» از ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مرثیه‌سرایی شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) می‌پردازد.
 
خلیلی با بیان اینکه «محمد عارفیان» اجرای این شب شعر عاشورایی را عهده‌دار است، تاکید کرد: این مراسم از ساعت 18 روز دوشنبه( 24 مرداد) در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برگزار می‌شود.
 
شهردار بندرانزلی در ادامه به برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع «محرم در شهر» اشاره و اظهار کرد: این مسابقه در موضوعات «فرهنگ عاشورایی»، «حال و هوای شهر در محرم»، «رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات»، «محرم و آئین های عاشورایی»، «کودکان در محرم» و «محرم و شیر خوارگان حسینی» برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرایط شرکت در مسابقه باید به سایت شهرداری انزلی مراجعه کنند، تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار(20 مرداد) است و آثار برگزیده روز 28 مرداد 1401 اعلام می‌شوند.
 
خلیلی اذعان کرد: جوایز سه اثر برگزیده، شامل لوح تقدیر و هدایای 1.5 میلیون تومانی، یک میلیون تومانی و 700 هزار تومانی است.
کد خبر 1205597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha