دشمن با ایجاد هجمه فکری اراده ملت ایران را هدف گرفته است

حجت الاسلام معبودی گفت: بسیاری از شبهاتی که امروز در فضای مجازی و در بین نسل جوان وجود دارد از این اتاق ها و مراکز دشمن بیرون آمده است و در واقع با این هجمه ها اراده ملت ایران را هدف گرفته اند و می خواهند این اراده را تضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی معبودی» شب گذشته (یکشنبه 23 مرداد) در نشست با طلاب استان که در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از اقدامات دشمن برای مقابله با ایران اسلامی از طریق ایجاد هجمه فکری است به طوری که عربستان و اسرائیل مراکز بسیاری را برای مقابله با جمهوری اسلامی دارند که در این مراکز سعی می کنند با تولید محتوا هجمه های فکری برای جامعه ما ایجاد کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: بسیاری از شبهاتی که امروز در فضای مجازی و در بین نسل جوان وجود دارد از این اتاق ها و مراکز بیرون آمده است و در واقع با این هجمه ها اراده ملت ایران را هدف گرفته اند و می خواهند این اراده را تضعیف کنند.

 

وی عنوان کرد: دشمنان در برهه های مختلف با اقدامات متعدد سعی کرده در برابر ایران اسلامی بایستند به طوری که تحریم های بسیاری را علیه ایران به کار بردند.

 

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: دشمنان در این جنگ ترکیبی برای تضعیف اراده ملت ایران هر کاری انجام می دهد و در واقع با این اقدامات ابتدا می خواهند به اسلام ناب محمدی ضربه زده و برای این منظور هم شبیخون فرهنگی را به راه انداخته و می کوشند ضدفرهنگ ها را جایگزین فرهنگ ایرانی اسلامی کنند و در واقع با جنگ اراده ها می خواهند اسلام ناب محمدی را کمرنگ کنند.

 

وی یادآور شد: هدف دیگر دشمن در جنگ ترکیبی از بین بردن استقلال است و دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی با توطئه های مختلف به دنبال از بین بردن این استقلال بوده است و هدف دیگر دشمن در جنگ ترکیبی مخالفت با ایجاد ایران قوی است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: بنابراین با توجه به توطئه های مختلف دشمنان به ویژه جنگ ترکیبی با اهداف مختلفی که دشمن دارد باید هوشیار بوده و بدانیم عزت و استقلال ایران اسلامی در پرتو اسلام ناب محمدی محقق شده و این مهم باید برای آحاد مردم تبیین شود و از موارد مهم در جهاد تبیین محسوب می شود.

 

کد خبر 1205641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha