خبرنگاران در رشد نظام تاثیر بسزایی دارند

نظری گفت: خبرنگاران می توانند در رشد نظام تاثیر بسزایی داشته باشند و بر اساس واقعیت هایی که معرفی می کنند و تصمیمات خوبی که بر اساس آن واقعیت ها می گیرند اطلاعات درستی را در کشور جاری و ساری کنند.

«سیدرضا نظری» در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان گلستان و تبریک این روز خبرنگار گفت: خبرنگار و خبرنگاری دیده بان و چشم تیزبین نظام هستند و اگر دیده بان کارش را خوب انجام دهد پیروزی، رشد و پیشرفت را به دست می آورد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: خبرنگاران به عنوان چشم تیزبین نظام بر اساس واقعیت ها، اخبار را به مردم می رسانند که پشت سر آن پیروزی است.

 

وی با بیان اینکه پشت سر اطلاعات خوب و صادقانه موفقیت است، گفت: اگر اطلاعات اشتباه داده شود و سیاستگذاری اشتباه شکل بگیرد یک نسلی فدا خواهند شد.

 

نظری ادامه داد: خبرنگاران می توانند در رشد نظام تاثیر بسزایی داشته باشند و بر اساس واقعیت هایی که معرفی می کنند و تصمیمات خوبی که بر اساس آن واقعیت ها می گیرند اطلاعات درستی را در کشور جاری و ساری کنند.

 

وی، تقارن روز خبرنگار امسال با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را به فال نیک گرفت و گفت: اگر حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) پیام رسان واقعه کربلا، رسالت شان را به درستی انجام نمی دادند شاید عاشورا از عاشورایی که ما فکر می کردیم به دست ما نمی رسید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: علی رغم اینکه امام حسین (ع) در این واقعه به شهادت رسید ولی واقعیت های عاشورا بعد از ١۴٠٠ سال به خوبی پیام رسانی شده است.

 

وی گفت: تقارن این روز با روز خبرنگار خود می تواند بسیاری از مباحث و مسائل خبرنگاری را حل و فصل کند و عظمت کار خبرنگاران در این حادثه را نشان می دهد.

 

نظری اظهارداشت: کل جامعه به این نتیجه رسیده اند و می رسند که می توانیم با یک  خبر خوب، یک پیروزی بزرگ را داشته باشیم.

 

وی گفت: معتقدیم که اتفاقات بزرگ با دستان توانمند خبرنگاران رقم خورده و می خورد.

کد خبر 1205832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha