نباید با اهمال و کوتاهی در کشتارگاه دام جهرم سلامت شهروندان دچار مخاطره شود

حجت الاسلام شهوندی با اشاره به مشکلات کشتارگاه دام شهرستان جهرم گفت: نباید اهمال و کوتاهی سلامت شهروندان جهرمی دچار مخاطره شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «وحید شهوندی»، امروز (سه شنبه ۲۵ مرداد) در دیدار با امام جمعه جهرم با تایید مشکلات موجود در کشتارگاه این شهرستان، گفت: متاسفانه طی بازدید از این کشتارگاه، صحنه‌هایی از ذبح را مشاهده کردیم که مشکلات آن به راحتی و با هزینه بسیار کم در شهرستان‌های مجاور رفع شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان فارس افزود: تعطیلی کشتارگاه به علت نداشتن پیش سرد کن نیز مشکلات دیگری در پی دارد اما این باعث نمی‌شود که با اهمال و کوتاهی سلامت شهروندان دچار مخاطره شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بنابراین از آنجا که متولی این کشتارگاه شهرداری جهرم است، تنها رفع مشکل تجهیز آن است.

 

«محمد رنجبر»  نیز در این نشست گفت:  متاسفانه نحوه انعقاد قرارداد شهرداری و پیمانکار، شرایطی را ایجاد کرده است که هر کدام مسئولیت رفع مشکلات را متوجه دیگری می‌داند.

 

 رئیس دامپزشکی شهرستان جهرم افزود: با وجود تمام پیگیری‌ها هنوز شاهد ادامه شرایط غیراستاندارد در کشتارگاه جهرم هستیم و لذا می‌طلبد که تمامی مسئولین مربوطه، نسبت به این موضوع سريعا ورود کنند.

کد خبر 1206098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha