دوره آموزشی هنر در مناطق محروم لرستان برگزار شد

ابدالی پور گفت:طرح آموزش هنر، با آموزش رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته استان لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  اظهار داشت: در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته استان اجرایی می شود.

 

وی افزود: این طرح در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی این طرح  بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان خواهد بود.

 

ابدالی پور ادامه داد: طرح آموزش هنربا مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه فاز نخست اجرای این طرح در مناطق محروم استان برگزار شده است، افزود: فاز دوم این طرح در چهار شهرستان خرم آباد، ازنا، کوهدشت و دلفان برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان بیان کرد: در شهرستان ازنا این طرح با ارائه دوره های آموزشی قلم زنی، در شهرستان کوهدشت بازیگری، در شهرستان دلفان بازیگری، نوازندگی، مربی گری نقاشی کودک و طراحی لباس و در شهرستان خرم آباد در قالب برگزاری دوره های آموزشی مربی گری نقاشی کودک و عکاسی برگزار می شود.

 

 وی بیان کرد: این دوره های آموزشی با حضور اساتید رشته های هنری مورد تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت ادارت فرهنگی و ارشاد اسلامی در شهرستان ها برگزار می شود.

 

ابدالی پور اظهار کرد: با توجه به سرفصل های آموزشی به هنرجویان شرکت کننده در این دوره های آموزشی گواهی پایان دوره اعطاء می شود.

کد خبر 1206125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha