اصفهان میزبان رقابت گروه های نمایشی پدافند هوایی ارتش

اصفهان در روزهای پایانی مردادماه میزبان رقابت گروه های نمایشی پدافند هوایی ارتش در قالب پنجمین جشنواره تئاتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور 24 تیم برای شناسایی برترین ها و معرفی به مرحله یگان ارتش به میزبانی پدافند هوایی نصر اصفهان آغاز شد.

جانشین پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور روز سه شنبه(25 مردادماه) در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره تئاتر این نیرو به میزبانی اصفهان گفت: ارتش علاوه بر ماموریت نظامی، مردمی و توسعه تجهیزات و خودکفایی در عرصه های فرهنگی، هنری، ورزشی و دینی هم نقش خود را ایفا کرده و به این حوزه نگاه ویژه ای داشته است.

 

امیر سرتیپ «حسین نوروزی« افزود: این یگان نظامی کشورمان علاوه بر اینکه توانسته به خودکفایی و‌آمادگی بالایی در دفاع از کشور برسد در حوزه های فرهنگی برای پرسنل، کارکنان وظیفه و خانواده کادر نظامی خدمات متعددی را در قالب جشنواره ها و رویدادها برگزار می کند.

 

وی ادامه داد: جشنواره تئاتر ارتش فرصتی برای تبیین دستاوردها و اقدامات این یگان بوده که حرکتی ارزشمند و موجب ماندگاری عملکرد خواهد شد.

جانشین پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با اشاره به امنیت مرزهای هوایی کشور خاطرنشان کرد: نیروهای پدافندی تمام ترددهای هوایی را رصد کرده و امروز شاهد امنیت آسمان ایران هستیم که باید قدردان این نعمت باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر پدافند هوایی به میزبانی اصفهان فرصتی برای توسعه خدمات فرهنگی و هنری و حمایت از هنرمندان این یگان است.

کد خبر 1206226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha