موفقیت طرح ارشادی و خدماتی مدارس دینی بانوان الکفیل

واحد مدارس دینی بانوان الکفیل وابسته به آستان قدس عباسی از موفقیت طرح تبلیغی و خدماتی خود خبر داد که برای عاشورا و مراسم گرامیداشت دفن پیکرهای مطهر شهدا تهیه کرد و با مشارکت ۴۷۰ داوطلب از معلمان و دانش آموزان برخی از استان‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، بشرى الكنانی، مسئول این واحد به شبکه جهانی الکفیل گفت: تدارکات برای این مراسم زودهنگام آغاز شد و گروهی از داوطلبان از میان کادر آموزشی و دانش آموزان استان‌های (بغداد، المثنی، الدیوانیه، نجف، بابل و کربلا) مهیا شدند. این فعالیت چهار شیفت در روز از دهم تا سیزدهم محرم ادامه داشت و در طول آن خدمات مختلفی به زائران ارائه شد.

وی گفت: این طرح در دو بخش بود؛ بخش اول، ارشادی و آموزشی که ۱۸۰ داوطلب از بین معلمان در آن شرکت تلاش کردند تا رهنمودهای دینی و فرهنگی را به زائران ارائه دهند؛ همچون آموزش وضو و قرائت صحیح برخی سوره های قرآن و ارائه برخی دستورالعمل های هدفمند برای افزایش فرهنگ دینی و آگاهی آنها.

الکنانی ادامه داد: اما بخش دوم خدماتی بود و ۲۹۰ داوطلب از دانش‌آموزان مدارس ما در آن شرکت کردند که شامل حمایت و پشتیبانی از تلاش‌های بانوان خادم حرم حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) در داخل صحن مطهر و خارج آن بود که شامل امور خدماتی بر اساس نیاز واحد الزینبیات در آستان قدس عباسی بود.

کد خبر 1206268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha