الزام دستگاه‌های اجرایی به اختصاص یک درصد اعتبارات در حوزه پدافند غیرعامل

سردار رحیمی گفت: امسال تمام دستگاه‌ها در کشور ملزم به هزینه‌کرد یک درصد از اعتبارات خود در زمینه پدافند غیرعامل در استان‌ها هستند.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار«رسول رحیمی» ظهر امروز (۲۶ مرداد) در جلسه پدافند غیرعامل استان خراسان جنوبی اظهار کرد: در کمیته نظارت و‌ بازرسی ستاد کرونا هستیم که در بازدید از وضعیت استان شاهد زیرساخت ها و‌ کادر درمانی خوب در این حوزه بودیم اما با توجه به شیوع سویه جدید کرونا در کشور به هیچ عنوان نباید احساس کنیم کرونا تمام شده است.

 

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه آمادگی داریم با پیگیری استان در مرز ماهیرود مرکز قرنطیه بهداشت و‌ درمان ایجاد شود، گفت: کسری در بحث درمان خراسان جنوبی دیده نمی شود.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه موارد مورد توجه پدافند غیرعامل در خراسان جنوبی شناسایی و احصا شده و طرح جامع پدافند غیر عامل استان تهیه و رونمایی شده است، افزود: برای هر استانی این طرح جامع تعریف شده که خراسان جنوبی در بحث پدافندغیرعامل پیشتاز است و امیدواریم با این سرمایه های که در دست مدیران است مصون سازی کنند تا مشکلی پیش نیاید.

 

سردار رحیمی ادامه داد: امسال طبق بند (ه) تبصره ۱۹ بودجه ۱۴۰۱، تمام دستگاه ها در کشور ملزم هستند یک درصد اعتبارات خود را در حوزه پدافند غیرعامل هزینه کنند.

 

در پایان این جلسه حکم انتصاب استاندار خراسان جنوبی به ریاست شورای پدافند غیرعامل استان که از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور صادر شده بود، به جواد قناعت اعطا شد.

 

 

 

کد خبر 1206534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha