افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۸ پروژه عمرانی در هفته دولت/ ۲۰۱ فرصت شغلی در آزادشهر ایجاد می‌شود

هاشمی گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح ۷۱ پروژه عمرانی با ۲۸۸ میلیاردتومان و شروع عملیات اجرایی ۱۷ پروژه با پیش‌بینی اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سلیمان هاشمی» امروز (پنجشنبه ۲۷ مرداد) در قرارگاه خبری شهیدهمدانی اظهارکرد: محور حرکت ما در این شهرستان، فرمایشات رهبری و شعار سال و همچنین سند توسعه و پیشرفتی است که توسط استاندار محترم ابلاغ شده است.

 

فرماندار آق‌قلا گفت: خدمات و اقدامات خوبی در یکسال فعالیت دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در آق‌قلا انجام شده است و در هفته دولت شاهد افتتاح ۷۱ پروژه عمرانی با ۲۸۸ میلیاردتومان و شروع عملیات اجرایی ۱۷ پروژه با پیش‌بینی اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

 

وی بیان کرد: همچنین ۱۲ طرح تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با سرمایه‌گذاری ۱۱۳ میلیارد تومان با ۲۰۱ نفر اشتغالزایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

هاشمی عنوان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهری آق‌قلا و انبارالوم ۶۷۰ واحد و در روستاها ۸۱۵ واحد مسکونی در حال ساخت است.

 

وی خاطرنشان کرد: در سفر دولت به گلستان نیز ۸۴۹ میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان اعتبار برای ۵۰ پروژه عمرانی و ۹۶۵ میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان نیز در قالب تسهیلات مصوب شد.

 

فرماندار آق قلا اعلام کرد: افتتاح مرکز جامع تشخیص بیماری‌های اسب، نیروگاه ۸.۴ مگاواتی در شهرک صنعتی اترک و تحویل ۶۰ واحدمسکونی روستای وحدت اسلامی از پروژه‌های مهم این شهرستان است.

 

کد خبر 1206667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha