بهره مندی ۵۱ مددجوی دلیجانی از تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت

رجبی از بهره مندی ۵۱ مددجوی ئلیجانی از تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حمید رضا رجبی» با اشاره به اینکه در چهار ماهه امسال، 51 مددجو دلیجانی از تسهیلات قرض الحسنه امدادولایت بهره مند شدند گفت: به منظور پرداخت این میزان تسهیلات 521 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دلیجان از این تعداد چهار فقره تسهیلات حمایتی بوده است افزود: پنج فقره تسهیلات اشتغال، 14 فقره از وجوه اداره وپنج فقره تسهیلات فرهنگی و مابقی سایر موارد بوده است.

 

این مقام مسئول همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی در این راستا اشاره کرد و ادامه داد: دوره های آموزشی اقدامی در جهت توانمندسازی خانواده‌ها است که در این راستا فعالیت های خوبی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه در این راستا کلاس آموزشی فیروزه کوبی برای 20 نفر از زنان سرپرست خانوار مستعد اشتغال برگزار شده است اضافه کرد: برگزاری این کلاس ها از اقدامات انجام شده در سال جاری بوده است.

 

رجبی اجرای عملیات طرح  ساخت مسکن مددجوی نیز اشاره کرد و یاد آور شد: ساخت منزل برای مددجویان توسط گروه بسیج جهاد سازندگی سپاه شهرستان دلیجان و کمیته امداد از اقدامات کمیته امداد شهرستان بوده که در حال اجرا است.

 

کد خبر 1206773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha