افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ پروژه طی هفته دولت در سربیشه

لکزایی گفت: امسال همزمان با هفته دولت در شهرستان سربیشه ۷۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

«محمدرضا لکزایی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند از افتتاح و کلنگ زنی 70 پروژه در شهرستان سربیشه خبر داد وگفت: از این تعداد 68 پروژه با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد و 327 میلیون تومان افتتاح و دو پروژه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 950 میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار سربیشه از پروژه های شاخص قابل افتتاح در هفته دولت امسال به پروژه گازرسانی به هفت روستای میانکوه، چاه فلاحی و... با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 100 میلیون تومان اشاره کرد و تعداد افراد برخوردار از این پروژه را 110 خانوار اعلام کرد.

 

لکزایی اجرای روکش آسفالت در محور روستایی دهک- مختاران خوسف را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح برشمرد که برای این پروژه به طول 20 کیلومتر بالغ بر 6 میلیارد و 37 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی اجرای روکش حفاظتی محور بیرجند- سربیشه- نهبندان به طول 16 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 667 میلیون تومان، آبرسانی به شهرک ولیعصر درح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان، گازرسانی به مجتمع گلخانه ای سربیشه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 436 میلیون تومان و... را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد.

 

لکزایی یادآور شد: از پروژه‌های قابل افتتاح 11 پروژه شهری و 57 پروژه روستایی است و در مجموع 11 هزار و 500 خانوار از مزایای 70 پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی بهره‌مند می شوند.

 

 

 

 

کد خبر 1206798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha