دستگاههای اجرایی اموال مازاد برنیاز خود را به فروش برسانند

زارعی کوشا گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی کردستان باید اموال مازاد برنیاز خود را به فروش برسانند تا در دستگاه مربوطه هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان عصر یکشنبه ۳۰ مرداد ماه در جلسه بررسی اموال مازاد دستگاهها اظهار کرد: در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان با مشکل زیادی روبه‌رو هستیم و عدم تامین زمین باعث شده که در این بخش جزو استان‌های آخر کشور باشیم و این آسیبی است که باید برطرف شود.

 

 

وی تامین مسکن را جزو برنامه‌های اولویت‌دار دولت در استان و نیاز مردم دانست و افزود: در برخی از شهرستان‌ها 160 هزار متقاضی مسکن‌ ملی داشته که زمین کافی برای آنان وجود ندارد.

 

 

استاندار کردستان با اشاره به لزوم فروش اموال مازاد ادارات، اعلام کرد: با این اقدام می‌توان مشکلات زیادی را برطرف کرد بنابراین باید 200 میلیارد تومان تعهدات استان، به شناسایی و فروش اموال منقول دستگاه‌های کردستان اختصاص داده شود.

 

 

وی افزود: رشد اقتصادی جزو هدفگذاری‌های قانون بودجه است که نیازمند تامین اعتبار بوده و باید از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.

 

 

زارعی‌کوشا با بیان اینکه شناسایی اموال منقول و فروش اموال باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در حوزه کارشناسی اموال و تعیین قیمت؛ باید بررسی لازم صورت گیرد تا درآمد ناشی از آن در استان استفاده شود.

 

 

زارعی کوشا یادآور شد: مدیران باید از فروش اموال مازاد برنیاز خود استقبال کنند تا در دستگاه مربوطه هزینه شود.

 

 

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه شناسایی اموال غیرمنقول نیز در دستورکار اداره امور اقتصاد و‌دارایی قرار گیرد، اضافه کرد: اموال مازاد به فروش برسد چراکه دستگاه‌ها برای تمکیل طرح‌های خود و تامین هزینه‌ها به منابع فروش اموال مازاد نیاز دارند.

کد خبر 1207753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha