تصويب ۱۵۷ مصوبه در حوزه عمراني، اقتصادي و سرمايه گذاري در راستای سفر رياست جمهوري به استان

سپهری گفت: تصويب ۱۵۷ مصوبه در حوزه عمراني، اقتصادي و سرمايه گذاري يك مزيت و پتانسيل براي پيشرفت و ارتقاي شاخص هاي توسعه استان است و باعث احياي ظرفيت هاي منطقه اي خواهد شد.

«حسين سپهري»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، در خصوص اثرات مثبت سفر رياست جمهوري به استان اظهار کرد:  مصوبات سفر دولت مردمي و انقلابي به استان آذربايجان غربي به رفع نابرابري‌هاي منطقه اي كمك خواهد كرد و نقشه راهي را براي توسعه منطقه اي و عدالت محوري ترسيم كرده است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان آدربايجان غربي افزود: تصويب ۱۵۷ مصوبه در حوزه عمراني، اقتصادي و سرمايه گذاري يك مزيت و پتانسيل براي پيشرفت و ارتقاي شاخص هاي توسعه استان است و باعث احياي ظرفيت هاي منطقه اي خواهد شد.

سپهري گفت: پيامد مصوبات سفرهاي استاني رياست محترم جمهوري  موتور محركه اي براي انجام بسياري از كارهاي بر زمين مانده در حوزه عمراني است.

وی افزود: پيامدهاي مصوبات موجب ثبات اقتصادي و اشتعال پايدار در حوزه اقتصادي استان خواهد گرديد.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان خاطرنشان كرد: نكته مثبت و تاثير گذار سفر استاني رئيس جمهور به استان ايجاد اميد و نشاط بين مردم، بازسازي اعتماد مردم با ديدارهاي چهره به چهره و بازديد از طرح ها با هدف بين مردم و با مردم بودن براي رفع مشكلات استان است.

کد خبر 1207823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha