نمایندگی مجمع بازرگانان مسلمان در خراسان جنوبی ایجاد شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی پیشنهاد داد: نمایندگی مجمع بازرگانان مسلمان در خراسان جنوبی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد اشرفی» در کارگروه توسعه صادرات و شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان اظهار کرد: امروز میزبان دبیر مجمع بازرگانان مسلمان در استان بودیم و بازدیدهایی از ظرفیت ها و بسترهای صادراتی استان صورت گرفت.

 

به گفته وی؛ نشست فعالان اقتصادی استان نیز با حضور ایشان برگزار شد که به طرح چالش ها در حوزه توسعه صادرات انجامید.

 

وی ادامه داد: یکی از درخواست‌های ما این بود که با محوریت سه اتاق بخش خصوصی ( اتاق تعاون، اصناف و بازرگانی) استان بتوانیم نمایندگی مجمع بازرگانان مسلمان را در خراسان جنوبی  راه اندازی کنیم.

 

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان‌کرد: می‌خواهیم با راه اندازی این نمایندگی همه تولیدکنندگان کاتولوگ ها و بروشورهای حاوی توانمندی تولیدی خود را به سه زبان در اختیار این مجمع گذاشته و از این ظرفیت برای معرفی استان و تولیدات استفاده کنند.

 

اشرفی بیان کرد: مجمع بازرگانان مسلمان این آمادگی را دارد که از تجار، حمایت‌های حقوقی و معاضدت های قضائی را در دعاوی بین المللی داشته باشد.

 

وی یادآور شد: یکی دیگر از درخواست‌ها در راستای رونق صادرات به افغانستان، این است که پایانه حمل و نقل استان محدودیتی برای تناژ قائل نباشد.

 

کد خبر 1207853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha