۸۲۰ فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی ایجاد شده است

به گفته صالحی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۲۰ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد وسایر اقشار نیازمند استان زنجان ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان از تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند از طریق ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد با ثبات و پایدار یکی از اهداف اصلی کمیته امداد در کنار ارائه سایر خدمات حمایتی بوده و بانک های عامل به عنوان یاوران کمیته امداد نقش مهمی در ایجاد فرصت های شغلی مددجویان عزیز تحت تحت حمایت در تحقق واثر گذاری برنامه های اشتغال زایی این نهاد دارند.

 

روح اله صالحی مهمترین رویکرد این نهاد را اشتغالزایی و توانمند سازی عنوان کرد و ادامه داد: با همین نگاه از ابتدای سال جاری تاکنون 820 فرصت شغلی جدید برای مددجویان عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند ایجاد گردیده است.

 

وی با قدردانی از عملکرد بانک سپه در پرداخت تسهیلات به مجریان طرحهای اشتغال کمیته امداد اضافه کرد: امیدواریم با همراهی بیشتر این بانک سهم مددجویان عزیز تحت حمایت از تسهیلات پرداختی بانک سپه تا سقف مصوب انجام گردد.

 

صالحی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در جهت ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه تاسیس وفعالیت می نماید، گفت: خدمات این نهاد بر اساس نیاز خانواده‌های عزیز تحت حمایت شکل‌گرفته که بخشی از آن به صورت معوض واز طریق صندوق امداد ولایت انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه براساس آمارهای موجود یک هزار و 283 فقره وام به مبلغ 147 میلیارد و  550 میلیون ریال تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است، افزود: از این تعداد 151 فقره وام اشتغال، 799 فقره وام کارگشایی، 117 فقره وام ودیعه مسکن، 27 مورد وام درمانی، 19 فقره وام فرهنگی و 170 فقره وام مسکن بوده است.

 

صالحی با بیان اینکه خیران می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در ارائه خدمات معوض به خانواده های نیازمند و ترویج سنت حسنه قرض الحسنه مشارکت کنند، افزود: خیران نیک اندیش می توانند با افتتاح حساب نزد صندوق امداد ولایت در گره گشایی مشکلات نیازمندان کمیته امداد را یاری کرده و در قالب طرح قرض ماندگار و سپرده خیران در برنامه های اجرایی این نهاد مشارکت کنند.

کد خبر 1207876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha