دولت سیزدهم در حوزه اجرایی عملکرد مطلوب و درخشان دارد

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر همراهی مجلس با دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم در بسیاری از شاخصه ها و رفتارهای اجرایی عملکرد مطلوب و درخشان دارد.

علی یزدی خواه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته گفت: دولت سیزدهم در بسیاری از شاخصه ها و رفتارهای اجرایی عملکرد درخشان و مطلوبی دارد. مشکلات بر جای مانده از دولت قبل که به دولت جدید به ارث رسید مثلا بدهی های سنگین، افزایش پایه پولی و افزایش نقدینگی مقداری دولت را دچار چالش کرده است که این مشکلات هم امسال با همت دولتمردان حل شوند.

 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تمام فکر و تلاش دولتمردان باید این باشد که رفاه و آسایش مردم را فراهم کنند و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را رفع کنند.

 

وی با تاکید بر همراهی مجلس با دولت سیزدهم گفت: مجلس صددرصد کمک دولت است تا دولت نیت های خیرش را در جهت رفاه و آسایش مردم عملیاتی کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت در حوزه فرهنگی و اقتصادی نیاز به کمک و همراهی مجلس دارد و قطعا مجلس این کمک ها را از دولت دریغ نمی کند.

کد خبر 1207949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha