تاکنون ۱۱هزار یزدی حضور در پیاده روی اربعین را قطعی کردند

جلسه تامین امکانات و تجهیزات موکب داران اربعین حسینی به ریاست مهندس علی اکبر عزیزی جانشین ستاد اربعین استان یزد تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جلسه تامین امکانات و تجهیزات موکب داران اربعین حسینی به ریاست علی اکبر عزیزی جانشین ستاد اربعین استان یزد تشکیل شد.

 

در این جلسه عزیزی با بیان اینکه پس از دو سال محرومیت مردم از  پیاده روی اربعین، امسال با موج عظیمی از زائرین روبرو خواهیم بود گفت: تاکنون ثبت نام 11 هزار نغر در استان قطعی شده و قطعا در روزهایی آتی این روند سیر صعودی شدیدتری خواهد داشت.

 

معاون استاندار یزد ادامه داد: باید تمام امکانات و ظرفیت های استان برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی به کار گرفته شود مخصوصا در زمینه حمل و نقل، که نباید زائران کوچکترین نگرانی بابت این موضوع داشته باشند.

 

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تسریع روند صدور گذرنامه برای زائرین اربعین تاکید کرد و افزود: بر همین اساس با همراهی پلیس مهاجرت و گذرنامه زمان فعالیت دفاتر پلیس+10 که مراجعه کننده داشته باشند تا ساعت 22 در نظرگرفته شده است.

 

وی توصیه کرد: مردم عزیز اقدام برای دریافت گذرنامه را به روزهای آینده موکول نکنند و در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام نمایند.

 

در این جلسه بر برنامه ریزی جهت ساماندهی حمل و نقل زمینی، ایجاد پروازهای ارزان قیمت، تامین سوخت و مواد غذایی، تدابیر برپایی موکب در کشور عراق و تسهیل سفر اربعین زوار تاکید شد.

 

 

کد خبر 1207962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha