نمایشگاه هنر عاشورایی «سماع قلم» در هرات برپا می‌شود

نمایشگاه هنر عاشورایی «سماع قلم» به مدت سه روز با همکاری خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در راستای برگزاری نمایشگاه هنر عاشورایی «سماع قلم»، نشستی با حضور نماینده فرهنگی کشورمان در هرات، خسروی، کارشناس سرکنسولگری ایران، بهره، رئیس فرهنگ سرای بهره و مستمند، عضو انجمن خوشنویسان ولایت هرات برگزار شد.

برگزاری این نمایشگاه هنری عاشورایی، طی بررسی‌های به عمل آمده و پاسخ به علاقه‌مندی‌های جامعه هنری شهر هرات به موضوع هنر به ویژه هنر خوشنویسی از سوی نمایندگی فرهنگی هرات تصمیم گیری شد.

در این نمایشگاه، 30 اثر هنری از آثار مهدی حاج محمدی فریمانی به نمایش گذاشته خواهد شد. مهدی حاج محمدی فریمانی متخصص در رشته گرافیک و نقاشی، مدرس دانشگاه، عضو انجمن خوشنویسان و طراحان گرافیک ایران است.

این نمایشگاه روز یکشنبه 30 مرداد با حضور مهدی حاج محمدی فریمانی، اعضای انجمن خوشنویسان هرات، اساتید و فرهیختگان و علاقه‌مندان افتتاح خواهد شد و تا اول شهریورماه ادامه دارد.

در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه هنری،‌ مستمند، عضو انجمن خوشنویسان هرات برگزاری کارگاه دانش افزایی با حضور علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی توسط محمدی فریمانی را پیشنهاد کرد.

همچنین، بازدید از انجمن خوشنویسان ولایت هرات، فرهنگسرای بهره و برخی مراکز هنری دیگر بخشی دیگر از برنامه‌های حاشیه‌ای این نمایشگاه هنری است.

کد خبر 1207979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha