لزوم توجه به مهارت ‌آموزی دانشجویان در طول تحصیل

حجت الاسلام مدبر گفت: دوره های کارورزی و آموزش عملی جهت تسریع در اشتغال دانشجویان،در طول تحصیل مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (سه شنبه ۱ شهریور) در دیدار مدیر و معاونان موسسه آموزش عالی «اندیشه»، گفت: در شهرستان جهرم شاهد حضور دانشگاه های مختلفی هستیم که می توانند با برنامه ریزی در طول تحصیل، در نهایت فارغ التحصیلانی را رقم بزنند که علاوه برتئوری، قابلیت و توانایی امور را به صورت عملی نیز فرا گرفته اند که این مهم خود می تواند شاغل شدن دانشجویان را تسریع کند.

 

امام جمعه جهرم بررسی نیازهای آینده کشور و تعریف رشته های مرتبط و پذیرش دانشجویان بر اساس آن را، راهکاری دیگر عنوان کرد تا هم حوزه های مختلف دچار ازدیاد یا کمبود نیروی متخصص نشده و هم فرصت مناسب برای آموزش چه در بخش تئوری و چه عملی فراهم شود.

 

حجت الاسلام مدبر همچنین سرمایه گذاری و حمایت از رشته های ورزشی که می توانند مقام های قهرمانی را به ارمغان بیاورند از دیگر ظرفیت های دانشگاه های جهرم دانست‌.

 

«محمد ذبیحین پور»، رئیس موسسه آموزش عالی «اندیشه» جهرم نیز در این دیدار گفت: چندین هزار دانشجو در شهرستان جهرم در  دانشگاه های مختلف مشغول تحصیل هستند اما هیچ بستری برای تعامل این دانشجویان وجود ندارد که این خود نیاز به یک برنامه ریزی برای رفع این مشکل را می‌طلبد.

کد خبر 1208366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha