هم اندیشی نویسندگان حوزه هنری زمینه رشد و تعالی ادبیات داستان نویسی است

عباسی با اشاره به اهمیت هم اندیشی نویسندگان حوزه هنری گفت: این هم اندیشی زمینه رشد و تعالی ادبیات داستان نویسی است به همین منظور سلسله نشست های آشنایی و تبادل نظر این نویسندگان می تواند نتایج قابل توجهی در بر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « خسرو عباسی خودلان» طی نشست هم اندیشی نویسندگان متخب از استان قم و استان البرز که سه شنبه ( ۱ شهریور) در سالن جلسات حوزه هنری برپا شد گفت: یکی از رویکردهای حوزه هنری توجه مستمر به جریان داستان نویسی با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است. 

 

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان البرز افزود: هم اندیشی نویسندگان حوزه هنری زمینه رشد و تعالی ادبیات داستان نویسی است به همین منظور سلسله نشست های آشنایی و تبادل نظر این نویسندگان می تواند نتایج قابل توجهی در بر داشته باشد. 

 

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تاریخ شفاهی استان البرز اظهار کرد: یکی از حمایت های حوزه هنری در عرصه نویسندگی با رویکرد توجه به تاریخ شفاهی استان البرز و مفاخر این استان است.

 

نویسنده کتاب سنگ یحیی که سال ۹۶ کاندید دریافت جایزه جلال آل احمد و جایزه هفت اقلیم شد توضیح داد: حضور کارشناسان و اساتیدی مانند « حامد اشتری» که در برنامه عصرانه داستان حوزه هنری قم فعالیت داشتند اهمیت بسزایی دارد. 

 

گفتنی است، نشست نویسندگان استان قم و حوزه هنری البرز به صورت یکروزه و در قالب کارگاهی است که با نقدی بر کتاب اعترافات کاتب کشته شده در کتابخانه امیرکبیر کرج به پایان می رسد. 

 

 

 
کد خبر 1208465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha