ایران پیشرفت های بسیاری در زمینه علم داشته است

عبدالحسین القاسم گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های بسیاری در زمینه علم داشته است و تفاهم نامه همکاری با کتابخانه های عمومی کشور مایه افتخار کشور عراق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید علاء عبدالحسین القاسم » امروز سه شنبه (1 شهریور) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کتابخانه عمومی امیرالمومنین(ع) نجف در مشهد که در کتابخانه عمومی امام خمینی برگزار شد؛ بیان کرد: سیاست  مقام معظم رهبری باعث شده است که با وجود تحریم ها، ایران اسلامی پیشرفت های بسیاری کسب کند و هر قدمی برای پیشرفت ایران لازم باشد از سوی کشور عراق انجام خواهد شد.

 

مدیر کل پژوهش و مطالعات دیوان وقف شیعی عراق در ادامه ازحماتی که برای تجهیز کتابخانه های ایران انجام شده است قدردانی کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران  پیشرفت های بسیاری در زمینه علم داشته است و این تفاهم نامه مایه افتخار کشور عراق است. 

 

وی ابراز کرد: سیاست  مقام معظم رهبری باعث شده است که با وجود تحریم ها، ایران اسلامی پیشرفت های بسیاری کسب کند  و صراحتا اعلام می کنم هر قدمی برای پیشرفت ایران لازم باشد از سوی کشور عراق انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

کد خبر 1208520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha