پذیرایی حداقل روزانه از یک هزار زائر اربعین توسط موکب شهید باکری

فتحی گفت: پذیرایی روزانه حداقل از یک هزار زائر راه‌اندازی محفل های قرآنی و ارائه خدمات پزشکی به زائران با حضور تیم ۴ نفره از خدمات این موکب به همت بچه‌های مسجد است.

«علیرضا فتحی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با بیان اینکه موکب شهید باکری در سال 1395 به همت بچه های مسجد و فعالان هیئت در شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی تاسیس شد، اظهار کرد: این موکب از سال 1395 تا کنون هم در سطح شهرستان میاندوآب و هم در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در کربلا خدمت رسانی می کند و هر سال دامنه فعالیت این موکب گسترش می یابد.

 

مسئول موکب شهید باکری افزود: این موکب امسال از 14 تا 26شهریور ماه پذیرای زائران حسینی در کشور عراق است و روزانه از  حداقل یک هزار نفر زائر پذیرایی می کند.

 

وی ادامه داد: مجالس روضه و مرثیه خوانی و برنامه های فرهنگی با حضور شخصیت های معروف در حوزه مداحی و سخنرانی نیز در موکب  شهید باکری در ایام اربعین برگزار می شود.

 

 فتحی  گفت: ما همه همت خود را مصروف خدمت رسانی شبانه روزی همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به زائران کرده ایم.

 

موکب شهید باکری میاندوآب با کمک های صد در صدی مردمی امسال توانسته علاوه بر محل اسکان در سه نوبت با صبحانه، ناهار و شام روزانه از یک هزار نفر پذیرایی کند و همچنین میان وعده از جمله کیک و میوه تدارک دیده شده و چای در تمام وقت حاضر است که همگی مواد اولیه از میاندوآب آورده شده است.

 

کد خبر 1208828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha