۱۲۲ پروژه در نهبندان با اعتبار۶۸۲ میلیارد تومان افتتاح می شود

ایروانی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۶۸۲ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۹ پروژه دیگر آغاز می شود.

«ابوالفضل ایروانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۲۲ پروژه با اعتبار ۶۸۲ میلیارد تومان افتتاح می شود.  

 

فرماندار نهبندان از کلنگ زنی 9 پروژه دیگر همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این تعداد پروژه با اعتبار 754 میلیارد تومان آغاز می شود.

 

ایروانی گفت: در مجموع در هفته دولت 129 پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود که افتتاح طرح تولید شمش طلای معدن هیرد با سرمایه گذاری 262 میلیارد تومان مهمترین پروژه افتتاحی است.

 

وی از افتتاح گازرسانی به 10 روستای شهرستان با اعتبار 18.3 میلیارد تومان خبر داد و گفت: آغاز عملیات اجرایی طرح اجرای نهضت ملی مسکن در شهرهای نهبندان و شوسف با اعتبار 400 میلیارد تومان و افتتاح روکش آسفالت محور نهبندان – بیرجند به طول هفت کیلومتر با اعتبار 8.4 میلیارد تومان به نمایندگی از اجرای 19 کیلومتر روکش آسفالت در قالب چهار پروژه در محورهای اصلی با مجموع اعتبار 22.8 میلیارد تومان از دیگر پروژه های افتتاحی است.

 

فرماندار نهبندان افتتاح 6 کیلومتر باند دوم محور نهبندان- زابل (کیلومتر 53-48) با اعتبار 60 میلیارد تومان و افتتاح پروژه آبرسانی افضل آباد با اعتبار 7.3 میلیارد تومان به نمایندگی از پنج روستا با مجموع اعتبار 14 میلیارد تومان را از دیگر پروژه های شاخص نهبندان عنوان کرد.

 

ایروانی گفت: همزمان با هفته دولت 6 طرح آبخیزداری با اعتبار 4.6 میلیارد تومان شامل اجرای عملیات سنگ و ملات افتتاح می شود.

 

وی از بهره‌برداری از 9 مینی چمن مصنوعی فوتبال در سطح شهرستان با اعتبار 5.4 میلیارد تومان خبر داد و افزود: با افتتاح این پروژه ها 9 هزار و 150 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

 

 

 

کد خبر 1208860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha