افزایش توزیع کالاهای اساسی بین نیازمندان استان مرکزی در سال جاری

مومنی از توزیع یک هزار و ۹۹ دستگاه یخچال،کولر و بخاری بین نیازمندان خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال جاری توزیع کالاهای ضروری زندگی مددجویان افزایش داشته است.

«مجید مومنی» ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: دولت سیزدهم خدمات گسترده ای را در بخش های مختلف به ویژه کمک به نیازمندان و محرومین داشته است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه در سالجاری تعداد یک هزار و 99 دستگاه یخچال فریزر، کولر و بخاری بین نیازمندان تحت حمایت توزیع شده است، افزود: با این کمک ها، بخش مهمی از مشکلات مردم و نیازمندان رفع شده است.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد 100 دستگاه یخچال فریزر، 199 دستگاه کولر و تعداد 800 دستگاه بخاری گازی بوده است، ادامه داد: این اقلام با کمک خیران با اعتبار بیش از 41 میلیارد ریال تهیه و بین ولی نعمتان توزیع شده است.

 

این مقام مسئول ضمن تشکر از خیران و مراکز نیکوکاری که همواره در راستای کمک به نیازمندان تلاش می کنند، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌ های کمیته امداد تأمین وسایل سرمایشی و گرمایشی در فصول گرم و سرد سال برای نیازمندان و محرومین است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، افزود: خوشبختانه در سال جاری توزیع کالاهای ضروری زندگی مددجویان افزایش داشته است.

 

مومنی اضافه کرد: ساخت مسکن، توزیع جهیزیه، پرداخت هزینه‌های درمان، کمک‌های تحصیلی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و... از دیگر خدمات امداد به مددجویان تحت حمایت است.

 

 

کد خبر 1209138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha