۴۵ طرح در مانه و سملقان افتتاح شد

همزمان با اولین روز از هفته دولت و با حضور استاندار خراسان شمالی، ۴۵ طرح با اعتبار ۷۶۲ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی سه طرح با اعتبار ۳۳۶ میلیارد ریال در مانه و سملقان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نخستین طرح افتتاحی در شهرستان مانه و سملقان، نخستین بند لاستیکی استان در روستاهای کوشکی ترکمن و کوشکی راجی با مشارکت ۳۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی افتتاح شد که بند لاستیکی فوق به طول ۳۹ متر و ارتفاع سه متر دارای ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۷۱۶ لیتر در ثانیه و هزار هکتار اراضی تحت پوشش است.

 

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای خرتوت از دیگر طرح ها بود که این مرکز با اعتبار چهار میلیارد تومان با مشارکت بنیاد علوی افتتاح شد که مردم ۱۸ آبادی با چهار هزارو ۷۴ خانوار از خدمات این مرکز بهره مند خواهند شد.
 

 

استاندار خراسان شمالی در جمع مردم روستای خرتوت شهرستان مانه و سملقان گفت: آنچه موجب پیشرفت کشور می شود تحقق فرمایش مقام معظم رهبری دربرگشت به آرمان های انقلاب اسلامی است.
 

 

«محمدرضا حسین نژاد» با بیان اینکه مردم، رهبری و اسلام سه رکن مهم پیشرفت کشور است، افزود: راه دور کردن مردم از نظام و رهبری توسط رسانه های معاند نشان دادن عدم توانایی مدیران است در حالیکه مردم ولی نعمتان ما هستند و از هیچ تلاشی برای پاسخگویی به مطالبات آنان دریغ نمی کنیم.
 

 

وی قطب اصلی کشاورزی استان را شهرستان مانه و سملقان دانست و گفت: امیدواریم با انجام آبیاری های نوین و پایداری منابع آبی بتوانیم شاهد رونق تولیدات کشاورزی باشیم.

 

 

 

کد خبر 1209324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha