مردم محوری اساس برنامه های دولت سیزدهم است

احمدی با بیان اینکه دولت سیزدهم تاکنون اقدامات خوبی در این خصوص انجام داده است، افزود: مردم محوری از شاخص های مثبت دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «منصور احمدی» امروز(4 شهریور) در نشست مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی لرستان با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت برگزار شد، اظهار داشت: دولت سیزدهم در سایه گفتمان مردم محوری عملکرد خوبی طی یک سال اخیر داشته است.

 

وی با اشاره به مشکلات فرا روی دولت در یک سال گذشته، افزود: اقدامات بسیار خوبی در دولت سیزدهم حول ۱۰ محور مهم برای این استان احصا شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با بیان اینکه خدمات انجام شده در دولت سیزدهم قابل مقایسه با گذشته نیست، ادامه داد: در عرصه فرهنگ و هنر و امور معیشتی اقدامات قابل توجهی در لرستان انجام شده است و طرح های راکد امور فرهنگی در حال پیشرفت هستند.

 

وی افزود: همچنین در حوزه تحول فرهنگی و خدمت به اهالی هنر و رسانه تلاش های بسیاری برای خدمت رسانی به فرهنگ والای لرستان انجام می شود.

 

زیویار ادامه داد: استان زیرساخت های فرهنگی بیشماری دارد و زادگاه فرهیختگان و بزرگان علمی، ادبی، هنری و سرداران بزرگی است که به دلیل روحیه گمنامی آنگونه که باید شناخته نشده اند.

 

احمدی گفت:‌ قوم لر در هر نبردی با رشادت و تلاش؛ مطالبات خود را با عزت نفس بیان می کند که نبرد هنرمندان لرستان در عرصه خلق هنرهای نفیس، نبرد اصحاب رسانه و مطبوعات استان در عرصه جهاد رسانه ای  و نبرد مدیران در میان تمام تنگناها و مشکلات دیدنی است.

 

وی با اشاره به جهاد تبیین و تاکیدات مقام معظم رهبری در این راستا اظهار داشت: همه دولتمردان و خدمتگزاران فعال و دلسوز هستند اما در لرستان این روحیه میدانی و جهادی بین قوم لر واقعا دیدنی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: با وجودی که در لرستان نیازمندی های وجود دارد اما مردم این استان مطالبات خود را با عزت نفس بیان می کنند.

کد خبر 1209331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha