پیام تسلیت آیت الله مظاهری در پی ارتحال ملکوتی آیت الله ناصری

آیت الله مظاهری از مراجع تقلید و استاد اخلاق حوزه‌های علمیه اصفهان با صدور پیامی، ارتحال ملکوتی حضرت آیت‌الله محمد علی ناصری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مرجع عاليقدر حضرت آيت‌الله العظمى مظاهرى«مدّظلّه» در پی ارتحال عالم وارسته و عارف حضرت آيت‌الله ناصرى«قدّس‌سرّه» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم 
انا لله و انا اليه راجعون 

ارتحال عالم وارسته و جليل القدر حضرت آيت‌الله آقاى حاج شيخ محمد علی ناصرى«قدّس‌سرّه» موجب كمال تأسف و تأثر گرديد. 

اين عالم پارسا براى حوزۀ علميۀ اصفهان، مدّرسى عاليقدر و استاد اخلاقى نافذ و مهربان و براى عموم مردم و ارادتمندان ايشان، اسوه‌اى عامل در تقوا و تهذيب و براى سالكان طريق، راهنمايى دلسوز در پيمودن راه تزكيۀ نفس و سلوك الى الله بودند و اكنون خلأ وجودى اين عالم عارف، خسارتى بزرگ براى همۀ ماست.

مقام اخلاص و صفاى نفس و ارادت و دلباختگى زايد الوصف ايشان به قطب عالم امكان حضرت بقية‌الله الأعظم ارواح العالمين له الفداء بى‌شك در كارنامۀ حيات پربركت اين عالم ربّانى، درسى ماندگار براى همۀ حوزويان و سربازان حضرت ولىّ عصر«عليه آلاف التحية و السلام» است و اينك نيز مايۀ علوّ درجۀ ايشان در حضور پرورگار مهربان است. 

مردم شريف و با ايمان اصفهان كه ساليان متمادى از محضر پرفيض ِدروس اخلاق و معرفت ايشان بهره‌مند بوده‌اند، بى‌ترديد در تجليل از مقام والاى ايشان نيز حضورى چشمگير خواهند داشت. 

اين مصيبت را به پيشگاه حضرت ولى الله الأعظم«عجل‌الله‌فرجه‌الشريف» و به حوزۀ علميۀ اصفهان و همۀ شاگردان و ارادتمندان و تربيت يافتگان علمى و عملى اين عالم واصل و به بيت شريف ايشان خصوصاً آقازادگان مكرّم و گراميشان تسليت و تعزيت عرض مى‌كنم و از خداوند متعال علوّ درجات اين عالم متقى و حشر و نشر ايشان با ارواح مطهّر حضرات اولياء طاهرين و معصومين«صلوات‌الله‌عليهم‌اجمعين» را مسألت كرده و اميد است حضرت حقّ تعالى اين مصيبت را به لطف و كرم عميم خود جبران فرمايد. 
ولا حول ولا قوّة الّا بالله العلى العظيم.

کد خبر 1209515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha