آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش در آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری سومین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش دراین شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرحله عملی سومین دوره آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان آران و بیدگلبرگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این آزمون در رشته های گرافیک رایانه ای و چاپ دستی دیجیتال همزمان با سراسر کشور در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

ضابطی ادامه داد: ۷۵ شرکت کننده در این آزمون شرکت کردند که ۴۹ هنرجو در مرکز مهارتی کیمیای هنر و تعداد ۲۶ هنرجو در رشته گرافیک رایانه ای در مرکز مهارتی نیکان مهارت کویر مرنجاب در این آزمون حضور داشتند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل اظهار داشت: این آزمون با نظارت این اداره و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

ضابطی افزود: دو مرکز مهارتی کاردانش «کیمیای هنر» و «نیکان مهارت کویر مرنجاب» در این شهرستان فعالیت دارد که در زمینه آموزش بازماندگان از تحصیل و ارائه دیپلم مهارتی کاردانش فعالیت می کنند.

کد خبر 1209934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha