پرداخت ۹۸۱ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال مددجویان

مومنی از پرداخت ۹۸۱ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد همرمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» با تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این هفته، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت در بخش های مختلف است و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با دستگیری از نیازمندان و خانواده های تحت پوشش در این راستا فعالیت دارد.

 

این مقام مسئول در ادامه به اهمیت ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان نیز تاکید کرد و اضافه کرد: در هفته گرامیداشت دولت ۹۸۱ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد فرصت های شغلی به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت می‌شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: با صرف این میزان اعتبار شرایط اشتغال برای ۳۶۵ نفر به صورت مستقیم و ۶۱۶ فرصت اشتغال غیرمستقیم فراهم شده است.

 

تحویل یکصد و 12 واحد مسکونی به مددجویان استان مرکزی

 

وی در ادامه با بیان اینکه این نهاد در این هفته یکصد و 12 واحد مشکونی به مددجویان استان مرکزی اهدا می کند، افزود:  علاوه بر این آغاز عملیات اجرایی هشت واحد مسکونی نیز برای کمک به تامین سرپناه برای نیازمنداندر این هفته در دستور کار است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با تاکید بر اینکه بخشی از این اعتبارات از محل تسهیلات بانکی ویژه مددجویان تامین شده است، ادامه داد: بخش دیگر نیز آورده خود مددجویان است.

 

وی همچنین از راه‌اندازی 35 نیروگاه خورشیدی با هدف خودکفایی مددجویان تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد:این تعداد نیروگاه خورشیدی با ظرفیت پنج کیلو وات خانگی در قالب طرح‌های اشتغال مددجویی و پدافند غیر عامل  راه اندازی می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد در ادامه اضافه کرد: از این تعداد طرح 9 مورد در شهرستان ساوه،پنج مورد زرندیه،9 مورد شهرستان اراک،سه مورد آشتیان،دو مورد فراهان، پنج مورد شازند و دو مورد در شهر توره می باشند.

کد خبر 1210193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha