۹ طرح عمرانی، خدماتی و گردشگری در کویرات آران وبیدگل به بهره برداری رسید

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از بهره برداری ۹ طرح عمرانی، خدماتی و گردشگری در بخش کویرات این شهرستان خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دولت، ۹ طرح عمرانی، خدماتی و گردشگری جمعی از مسئولان این شهرستان در بخش کویرات افتتاح به بهره برداری رسید.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

 

رضایی ادامه داد: اقامت بوم‌گردی خورشید سرچشمه با هزینه ۴۰ میلیارد ریال در روستای محمدآباد و اقامت بوم‌گردی عمارت کهن با هزینه ۳۰ میلیارد ریال در روستای کاغذی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش کویرات افتتاح شد.

 

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: بهره‌برداری از پیش دبستانی و مهدکودک با هزینه ۳۲ میلیارد ریال و اجرای ۳ هزار مترمربع سنگ‌فرش با هزینه ۶ میلیارد ریال و احداث نیروگاه ۲۰ کیلووات خورشیدی با هزینه ۴ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده هفته دولت در این بخش است.

 

رضایی اظهار داشت: همچنین در این هفته، پروژه زیرسازی و روکش آسفالت باند اول بلوار شهید سلیمانی با هزینه ۳۵ میلیارد ریال و استخر ذخیره آبهای سطحی ۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی با هزینه ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری به بهره‌برداری رسید.


وی بیان داشت: احداث سالن بدنسازی در حوزه ورزش و جوانان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در روستای محمدآباد و افتتاح خانه محرومین در روستای کاغذی با هزینه ۲ میلیارد ریال از دیگر طرح های بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل بود.

کد خبر 1210858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha