هفته دولت یادآور اخلاص شهیدان رجایی و باهنر است

زیویار، گفت: هفته دولت یادآور اخلاص شهیدان رجایی و باهنر است، این شهیدان مدل حکومت اسلامی و مدیریت در نظام اسلامی را اجرایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(8شهریور)، در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی بسیار موفقی برای مسئولیت پذیری هستند.

 

استاندار لرستان افزود: در آن زمان استعمار در اوج قدرت و رژیم پهلوی، تا دندان مسلح بود اما این شهیدان در راه انقلاب مبارزه کردند.

 

وی ادامه داد: هفته دولت یادآور اخلاص شهیدان رجایی و باهنر بوده و  ادبیات آنان برگرفته از دین و انقلاب اسلامی است، صبر و متانت شهید رجایی باعث شد لیبرال ها در برهه‌ای از زمان که بر سر کار آمدند شرمنده شوند و این افراد باید همواره الگویی برای دولتمردان باشند.

 

پزیویار با تدکید بر اینکه جهاد تبیین مولفه‌های شخصیتی آنها ضروری است، گفت: در عرصه مسئولیت پذیری و خدمت به مردم باید از این شهدا الگو بگیریم.

 

تبیین کارنامه دولتمردان در تمامی سطوح ضروری است

 

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با تمامی مشکلات خدمت می کند و تبیین کارنامه دولتمردان در تمامی سطوح ضروری بوده چراکه عملکرد ارایه شده کارنامه اشخاص نیست بلکه کارنامه نظام است.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۳۱ سفر استانی در یک سال و ۳۱ سفر استانی در یک روز هفته دولت و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک یک رکورد است، گفت: ۹۰ درصد مسایل مرتبط با سفر استانی مسئولان مربوط به ۱۷۵ مصوبه سفر رییس‌جمهور به لرستان است.

 

کد خبر 1211072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha