برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان در آران و بیدگل

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش در قالب مسابقات مادر و دختر در این شهرستان خبر داد.

ابوذر فرد نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت، جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش ویژه بانوان شاغل در دستگاه های اجرائی برگزار شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل افزود: این جشنواره در قالب مسابقات مادر و دختر با همکاری اداره ورزش وجوانان و هیئت های ورزشی روستایی و بازی های بومی -محلی، انجمن های ورزشی و همگانی در رشته های نشانه روی باپا ویژه فرزندان خردسال ،هفت سنگ مهارتی ویژه فرزندان نوجوان وجوان،دارت ویژه پرسنل ادارات در بوستان مهربانو آران و بیدگل برگزار شد.


فردنژاد ادامه داد: این جشنواره همزمان با جشنواره فرهنگی ، آموزشی وورزشی امور بانوان فرمانداری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شد و بانوان فرمانداری، شبکه بهداشت، اورژانس اجتماعی بهزیستی، حوزه علمیه حضرت زینب(س)،بنیاد شهید و امور ایثارگران،جهاد کشاورزی، شهرداری نوش آباد،نهاد کتابخانه های عمومی و اداره گاز و ورزش وجوانان حضور داشتند.


رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل تصریح کرد: در رشته نشانه روی باپا ویژه فرزندان خردسال فاطمه زهرا بهمنی ، فاطمه جعفری و هدی احمدی زاده رتبه های برتر را کسب کردند.


فردنژاد افزود: در رشته هفت سنگ مهارتی ویژه فرزندان نوجوان و جوان هانیه بهمنی ، الهه نوریان و زهرا عمویی و در رشته دارت پرسنل ادارات، سکوت از فرمانداری، بابائی از اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی و اعظمیان از اداره ورزش وجوانان موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

کد خبر 1211143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha