فعالیت‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و دینی کنار هم قرار بگیرد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت کنار هم قرار گرفتن فعالیت‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و دینی تأکید کرد و گفت: روحیه و غیرت دینی ورزشکار در موفقیت او نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، در جمع بازیکنان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد، اظهارداشت: استان لرستان در رشته ورزشی فوتبال طی دوره‌های مختلف، افراد نامی داشته است که در سطح کشور و فراتر به چهره‌های ملی و شناخته شده‌ای تبدیل شده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه لرستان قهرمانان پرافتخاری را تقدیم کشور کرده است، افزود: تبلیغ ورزش و سلامت جسم و روح وظیفه ای بر دوش همگان بوده و باید بسترهای مناسب را برای فعالیت‌های ورزشی فراهم کنیم.

 

وی از تیم خیبر به عنوان تیمی با سابقه بوده که در استان و کشور شناخته شده است، یاد کرد و گفت: همراهی مسئولان برای رفع مشکلات این تیم ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد:  مدیران و مسئولان فرهنگی، ورزشی و اقتصادی موظف هستند خیبر را یاری کنند تا به لیگ برتر راه پیدا کند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید هواداران و کانون هواداران برای تیم شکل بگیرد، اظهار کرد: همراه با فعالیت‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و دینی کنار هم قرار بگیرد، روحیه و غیرت دینی و تعصب مثبت ورزشکار یاری گر او در رسیدن به نتیجه مطلوب است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: جوانان ما به جهت فیزیکی و جسمانی، آمادگی لازم را برای رسیدن به موفقیت‌ در همه عرصه‌های ورزشی دارند و وقتی این آمادگی در کنار تجربه و دانش مربیان قرار بگیرد، باعث موفقیت می‌شود .

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مسئولان باید همراهی‌های لازم را با این تیم به عمل آورند تا تا مشکلات موجود بر سر راه تیم برطرف شود و پیگیری های لازم در این رابطه انجام خواهد شد.

 

 

کد خبر 1211296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha