جبهه حق و مقاومت، قدرتمندتر و غیرتمندتر از همیشه است

حجت الاسلام گرزین گفت: هرچه از صدر اسلام تا کنون گذشته جبهه حق قدرتمند تر شده و بر غیرت و اقتدار آن افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کردکوی، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در یادواره شهدای عقیلی محله این شهر با اشاره به آیه‌ شریفه «لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون» اظهارکرد: مفهوم زنده بودن شهید حتی پس از شهادت، مفهومی والا و ارزشمند است که خداوند در قرآن کریم به صراحت بدان پرداخته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خداوند کریم در آیاتی از سوره توبه خطاب به پیغمبر اسلام (ص) می‌فرماید به کفار و دشمنان بگو که شما درباره ما دوچیز را انتظار می‌کشید یا ما بر شما پیروز می شویم و یا اینکه به دست شما به شهادت می‌رسیم که البته هردو خیر و پیروزی است.

 

وی افزود: وقتی فردی مومن یا امتی مجاهد اراده می کند که در راه خدا و برای تقویت جبهه حق و تضعیف و شکست جبهه باطل و کفر عمل کند، این نور خاموش‌شدنی نخواهد بود. میدان مجاهد به وسعت همه دنیاست و شهید در همه جای عالم اثرگذار است.

 

حجت‌الاسلام گرزین بیان کرد: شهید با شهادت خود بین المللی که نه حتی فراتر از آن تاریخی می‌شود. روزی بنی اسرائیل ۷۰ پیغمبر را کشتند، روزی دیگر در مسجد امیرالمومنین (ع) را علنا ترور کردند، روزی دیگر انسان های بی ایمان و بی شرف سر امام زمان خود را بریدند اما هیچ قیامی رخ نداد اما سال ۴۲ حدود ۶۰ سال پیش در اوج قدرت نمایی رژیم ملعون پهلوی و ساواک، به سیدی از نوادگان پیامبر (ص) (امام خمینی رحمه الله علیه) اهانت کردند اما مردم کفن پوش به میدان آمدند و شعار یامرگ یا خمینی سر می‌دادند.

 

وی ادامه داد: هرچه از صدر اسلام تا کنون گذشته جبهه حق قدرتمند تر شده و بر غیرت و اقتدار آن افزوده شده است.

کد خبر 1211524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha