با مدیریت جهادی بسیاری از مشکلات رفع می شود

عباسی با بیان اینکه با مدیریت جهادی بسیاری از مشکلات رفع می شود گفت: طرح توسعه حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف در دستور کار است که با همکاری متولیان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آستانه اشرفیه، « اسدالله عباسی » امروز( پنج‌شنبه، ۱۰ شهریور) در مراسم افتتاح پل کابلی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه اعتبارت اندک و قطره چکان طی این سالها به این پروژه اختصاص می یافت گفت: با پیگری نماینده مردم آستانه و بنده و رفع موانع این پل امروز به بهره برداری رسید.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه پل کابلی آستانه از مطالبات مردم بود که ۱۳ سال معطل مانده بود افزود: این پل چون در محدوده شهری بود باید شهرداری نیز در احداث آن مشارکت می‌کرد که خارج از توان مالی اش بود و با آمادگی راهداری مشکل برطرف شد.

 

وی با اشاره به وجود حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف  در شهر آستانه اظهار کرد: طرح توسعه حرم مطهر در دستور کار است که با همکاری متولیان اجرا خواهد شد.

 

عباسی با بیان اینکه با مدیریت جهادی بسیاری از مشکلات رفع می‌شود تصریح کرد: در صومعه سرا نیز با مشکل مشابهی مواجه بودیم و پل نیمه تمام این شهر که موجب ترافیک هم بود از توان مالی شهرداری خارج بود که خوشبختانه با مشارکت سازمان راهداری شاهد اتمام این پروژه نیز خواهیم بود‌.

 

وی با اشاره به فعالیت یکساله دولت خاطرنشان کرد: طی ماه های آینده پروژه های ملی عظیمی با قدمت چندین ساله در استان به بهره برداری می رسد.

کد خبر 1211742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha