میز خدمت مدیران اجرایی در روستای ریجن آران و بیدگل برپا شد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به منظور رفع دغدغه‌ها و مشکلات روستای ریجن در جمع مردم این روستا حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «علی اکبر رضایی» فرماندار آران و بیدگل به همراه امام جمعه ابوزیدآباد، بخشدار کویرات و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم در جهت رفع محرومیّت مناطق روستایی در جمع مردم شریف روستای ریجن بخش کویرات حضور یافتند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در حاشیه این مراسم، هدف از تشکیل میز خدمت در روستاها را در راستای شناخت مدیران دستگاه‌های اجرایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به آنها دانست و گفت: مهم‌ترین فلسفه وجودی نظام اسلامی برپایی عدالت و خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم است.

علی اکبر رضایی افزود: ارائه میز خدمت باعث کاهش فاصله میان مردم و مسئولان می شود که یکی از مهم‌ترین ارزش های اساسی فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه دغدغه اصلی مدیران باید تلاش در راه خدمت به مردم باشد، اظهار داشت: امروز باید تلاش تمام مجموعه اجرایی شهرستان در جهت خدمتگزاری به مردم باشد.

 

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در جهت زنده کردن امید و اعتماد در مردم تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، در حل مسائل و مشکلات مردم با جدیت بیشتری عمل کنند.

 

در این دیدار دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا، به بیان مشکلات و درخواست‌های خود در روستا پرداختند.

کد خبر 1211771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha