آگاهی بخشی یک مسجد در انگلیس به افراد مسن برای کاهش بیماری زوال عقل

یک مسجد انگلیسی میزبان رویدادی برای کاهش زوال عقل در افراد مسن بود تا آنان را برای کیفیت زندگی بهتر آماده کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، مسجد «پارک بوری» در شهر لوتون شرق انگلیس برای آگاهی بخشی به بیمارانی که در معرض کاهش زوال عقل قرار دارند، میربانی کرد.

 

این میزبانی با هدف کمک به افراد مسنی صورت گرفته است که در معرض کاهش زوال عقل قرار دارند و با این اقدام می خواهند کیفیت زندگی آنان را بالا ببرند و آنان را با بیماری آلزایمر آشنا کنند.

 

این کار با همکاری انجمن آلزایمر لوتون صورت گرفته است و گروهی از مراکز و افراد متخصص نیز در این زمینه آنان را کمک می کنند.

 

لوئیز باکینگهام، متخصص در حمایت از زوال عقل در انجمن آلزایمر لوتون، گفت:  ترس افراد اطراف این بیماران توسط جامعه درک می شود، تشخیص پزشکی، حمایت و مراقبت از بیماران روند این بیماری را به تاخیر می اندازد.

 

لوئیز باکینگهام ادامه داد: انجمن آلزایمر در لوتون همیشه برای کمک به بیماران حاضر است و ما تمام تلاش خود را برای خدمت به افراد مبتلا به زوال عقل و همچنین مراقبت و حمایت از آنها بدون ترس انجام می دهیم.

 

زوال عقل افراد مسن بالای 65 سال را تحت تاثیر قرار می دهد. زوال عقل، زوال عملکردهای شناختی انسان، از جمله توانایی تفکر، و عدم کنترل بر عملکردهای عاطفی و رفتاری است.

کد خبر 1212062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha