تسهیل حمل و نقل زوار اربعین حسینی با برقراری پروازهای ویژه از فارس

فرخ زاده گفت: با هدف تسهیل حمل و نقل زوار اربعین حسینی در استان فارس، پروازهای ویژه اربعین از فرودگاه های شیراز، لارستان و لامرد به مقصد نجف اشرف برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد فرخ زاده»، امروز (شنبه 12 شهریور) از برقراری پروازهای فوق ‌العاده، ویژه اربعین از سه فرودگاه فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: پروازهای ویژه اربعین از فرودگاه های شیراز، لارستان و لامرد به مقصد نجف اشرف برقرار شده است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس افزود: برای تسهیل حمل و نقل زوار اربعین حسینی در استان فارس، برنامه ریزی های متعددی انجام شده است که موجب شده پروازهای ویژه ایام اربعین حسینی (ع) از مبدا فارس به مقصد نجف اشرف تحقق یابد.

وی اضافه کرد: از فرودگاه شیراز 2 پرواز رفت و برگشت، فرودگاه لارستان 2 پرواز رفت و برگشت و فرودگاه لامرد یک پرواز به مقصد نجف انجام خواهد شد و برای افزایش دائمی این پروازها پیگیری خواهیم داشت.

فرخ زاده تصریح کرد: رایزنی‌ با ایرلاین های داخلی و بین المللی برای افزایش تعداد این پروازها ادامه خواهد داشت و امیدواریم با به نتیجه رسیدن این رایزنی ‌ها به جز 2 پرواز «ایر عربی» که هر هفته 2 بار انجام می ‌شود، شاهد افزایش این پروازها و ارائه خدمات بهتر به زائران باشیم.

کد خبر 1212298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha