بسیج دانش آموزی با اثر کلامی و عملی در مدرسه جذب حداکثری برای انقلاب داشته باشد

بهروز با تاکید بر اینکه بسیج دانش آموزی با اثر کلامی و عملی در مدرسه جذب حداکثری برای انقلاب داشته باشد؛ گفت: در این رابطه نباید انحصاری عمل کنیم بلکه همه باید در این لشکر(انقلاب) وارد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ ناصر بهروز، شامگاه شنبه(۱۲ شهریور) در افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان با اشاره به اهمیت مقطع کنونی، گفت: خون و قیام امام حسین علیه السلام کهنه نمی شود بلکه روز به روز تازه تر است.
 

 

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اشک بر امام حسین علیه السلام را مایه آرامش دانست و افزود: هر وقت از حضرت یاد کردیم به آرامش رسیدیم و آنچه امروز جامعه جهانی و ملت های جهان را به آرامش می رساند نگاه به راه و مکتب امام حسین و آزادگی حضرت است.

 

 

 

وی به گسترش جهانی قیام امام حسین علیه السلام اشاره و تصریح کرد: روزی در همین کشور روضه امام ممنوع امروز در قلب اروپا و آمریکا و آفریقا هم دم از امام حسین علیه السلام می زنند و کسی مثل شیخ زکزاکی آن همه افراد را شیعه می کند.

 

 

 

بهروز  سپس در خطاب به دانش آموزان گفت: این مقطع یکی از بهترین موقعیت های زندگی شما است و هر کس در دوره حیات خود مسئولیت های فردی و اجتماعی دارد و شما باید با اثر کلامی و عملی، جذب حداکثری در مدرسه داشته باشید و برای انقلاب جذب کنید.

 

 

 

وی در همین باره ادامه داد: نباید انحصاری عمل کنیم بلکه همه باید در این لشکر(انقلاب) وارد شوند زیرا این امتداد راه کربلا و عاشورا است و چیزی جز آن نیست.

 

 

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: گفتار خوب زیاد است اما عمل خوب و به موقع و سنجیده برای دین خدا مهم است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه امام راحل در دوره خود فرمودند " امید من به شما دبستانی ها است" اظهار کرد: آن  دبستانی ها حادثه های بزرگی خلق کردند؛ در چالش های اساسی انقلاب نقش آفرین بودند و پوزه استکبار را در منطقه به خاک مالیدند.

 

 

 

بهروز با بیان اینکه در دنیای امروز برهنگی صادر می شود و همه تلاش و همّ و غم دشمن تصرف فکر جوانان و نوجوانان است؛ اظهار کرد: اما امروز بزرگترین شبکه اجتماعی در اربعین شکل می گیرد و مکتب امام حسین خاموش نمی شود.

 

 

 

وی سپس بر قوی شدن در حوزه علم و تقوا و تعهد و تخصص تاکید کرد و آن را لازمه شکل گیری تمدن نوین اسلامی دانست و افزود: برای رسیدن به این راه باید الگو داشته باشیم که یکی از آنها شهید سلیمانی است و شما می بینید یک فرد چقدر می تواند تاثیر داشته و یا امام راحل که یک جامعه را با خود همراه می کند و انقلاب را به نتیجه می رساند.

 

 


 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بسیج را نجات‌بخش عراق و سوریه و لبنان دانست و تصریح کرد: امروز سایر ملت ها از بسیج الگوبرداری می کنند‌ و خاصیت بسیجی این است که چشمداشتی ندارد.

 

 

 

وی بر مطالعه زندگی شهدا تاکید و بیان کرد: اگر در شعار بمانیم اثری نداریم و شهید سلیمانی هر چه گفته عمل کرده برای همین امروز همه عاشق او هستند مگر ضد انقلاب زیرا او عین عمار و مالک و سلمان و حبیب مظاهر بود و خدا بعد از دفاع مقدس او را برای همین نگه داشت‌.

 

 

 

بهروز همچنین با بیان اینکه شهید حسن باقری به عنوان عکاس به جبهه رفت اما کارهایی کرد که ۲۰۰ سال دیگر کسی مثل او نمی تواند‌ انجام بدهد؛ در پایان یادآور شد: گاهی یک آدم تاریخ را عوض می کند و حضرت زينب سلام الله عليها بعد از عاشورا تاریخ را عوض کرد.

کد خبر 1212356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha