مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات پیگیری و نظارت کنند

نبی‌زاده گفت: بیشترین توصیه‌ای که به مدیران می‌توان کرد این است که به عنوان نماینده دستگاه اجرایی نسبت به جذب اعتبارات هر چند اندک، نظارت، پیگیری و مدیریت لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «امیر نبی‌زاده» صبح امروز(دوشنبه، 14شهریور) در جلسه شورای اداری ماسال با بیان اینکه اهداف و وظایف دیوان محاسبات نظارت و پاسداری از بیت المال است اظهار کرد: از طریق رسیدگی به حساب‌ها، درآمدهای جاری و هزینه های این امر ‌میسر خواهد بود.

 

مدیرکل دیوان محاسبات گیلان با بیان اینکه دیوان محاسبات گزارش تفریق بودجه را تهیه به جهت استفاده به مجلس تقدیم می‌کند افزود: شعار دیوان محاسبات «دیوان فن آورانه مردم پایه» است.

 

وی به نظارت دوماهه از عملکرد ادارات در سطح استان خبر داد و گفت: بیشترین توصیه‌ای که به مدیران می‌توان کرد این است که به عنوان نماینده دستگاه اجرایی  اعتبارات هر چند اندک، نظارت و هم پیگیری و مدیریت لازم را انجام دهند.

 

نبی زاده تصریح کرد: بیشترین گزارشات که از سطح شهرستان ارسال میشود سرقت از اموال دولتی بوده که با هوشیاری لازم و لزوم ایجاد موارد امنیتی و حفاظتی از این امر جلوگیری شود. 

 

مدیرکل دیوان محاسبات استان به مشکلات و موانع اجرای عملیات برخی از پروژه های نیمه تمام اعم از سد لاستیکی، پروژه تعریض و اصلاح پیچ خودبچر، پل توسه سرا، ساختمانهای اداری آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات شهرستان پرداخت.

 

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» بیان کرد: اگر جهاد تبیین و واقعیت های نظام و خدمات گفته شود دلگرمی و وابستگی مردم نسبت به نظام و مسئولین بیشتر خواهد شد.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه  یکی از اولویت های دولت سیزدهم این بود که  اعتماد از دسته رفته را در یک مقطع آسیبی که رخ داد برگرداند خاطرنشان کرد:مشکلاتی که با آن روبرو هستیم به مراتب کمتر از مشکلات ۸ سال دفاع مقدس بوده و در این وضعیت جهاد تبیین مورد تاکید است.

 

 

کد خبر 1212907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha