تلاش ارزشمند نیروهای مسلح جهت تامین امنیت و خدمت به مردم

آیت الله عبادی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در جهت امنیت مردم حرکت می کنند و حافظ مردم هستند اما در کشورهای دیگر نیروهای مسلحشان مردم را می کوبند تا آن سرمایه داران بزرگ به سواستفاده برسند و کارشان همین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (14 شهریور) در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی اظهار داشت: امنیت شرط اول همه فعالیت ها است و نیروهای مسلح در ثواب آنان شریک هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: نیروهای مسلح موجود در دنیا با همه پیشرفت های تکنیکی و حسابی به دنبال حفاظت از منافع سوء یک عده زورگو هستند و به فکر مردم نیستند.

 

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به دلیل مکتبی بودن پای عقیده خود ایستاده است، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در جهت امنیت مردم حرکت می کنند و حافظ مردم هستند و به دنبال این موضوع هستند که مردم در امان باشند.

 

آیت الله عبادی در ادامه گفت: اما در کشورهای دیگر نیروهای مسلح مردم را می کوبند تا آن سرمایه داران بزرگ به سواستفاده برسند و کارشان همین است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: فعالیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تنها به امنیت خلاصه نمی شود هر جا که نیاز به کمک به مردم باشد مشاهده می کنید که نیروهای مسلح تلاش دارند تا به مردم خدمت کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران به دلیل ارزش های ایمانی که دارند همانند کعبه محترم هستند، گفت: خدمت به این مردم مثل زیارت کعبه است و این توفیقاتی است که نصیب شما شده است و خدا را به خاطر این موضوع شکر کنید که در راستای هدف اصلی یعنی خدا به خدمت مردم از مقدس ترین کارها پرداخته اید.

 

 

کد خبر 1213007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha