لزوم ارائه برنامه های قابل اجرا در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری از سوی شهردار شیراز

آیت الله دژکام گفت: شهردار جدید شیراز باید در حوزه جذب سرمایه گذاری و توسعه گردشگری برنامه های قابل اجرا ارائه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه ۱۴ شهریور) در دیدار با «محمدحسن اسدی»، شهردار منتخب شورای شهر شیراز گفت: پذیرفتن مسئولیت و خدمت به مردم در این وضعیت خاص جهانی، ملی و استانی جز با انگیزه خدمت امکان ندارد و اگر کسی موفق به خدمت شود در چشم مردم و در پیشگاه خدای متعال به مقام والایی می رسد.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود:  به توانایی های شهردار جدید شما آشنایی دارم و امیدوارم با انتصاب وی شاهد پیشرفت و آبادانی بیشتر شهر باشیم.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: تا فضای عمومی شهر  آرام نباشد نمی توان کارهای بزرگ را در آن انجام داد و آرامش با جناح بندی و تقابل مسلما جور در نمی آید. امام جمعه شیراز تاکید کرد: وقتی غرض نباشد خدای متعال همه چیز را درست می کند و غرض همین جناح بندی ها و تقابل جناح هاست.

وی ادامه داد:  اگر فضا آرام شد و همه اطمینان پیدا کردند که هدف پیشبرد کار شهر است و از هر فردی که مرد میدان است و پای کار می ایستد، بهره مند می شویم و غرض ورزی در کار نیست، موفقیت حاصل می شود.

آیت الله دژکام اضافه کرد: شهردار شیراز برای جلب سرمایه گذاری در شهر باید تلاش کند و  بهترین راه هماهنگی، همفکری و همیاری همه جریان هاست.

وی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز در مورد برنامه پنج ساله باید برنامه قابل اجرا داشته باشند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: در چند ساله گذشته بحث شهر خدا محور و شهر دینی در شیراز که سومین حرم اهل بیت (ع) است مطرح بوده و اگرچه با اینگونه افق های متعالی خیلی فاصله داریم ولی در عین حال شیراز با ظرفیت هایی که دارد باید به این سمت برود.

وی تاکید کرد: شهرداری در برنامه پنج ساله باید به مسائل فرهنگی نگاه ویژه کند و ایجاد نشاط و امید در شهر موجب آرامش و پیشرفت بهتر امور می شود.

امام جمعه شیراز با تاکید بر رونق گردشگری شیراز گفت: زیبایی و جذابیت شهر در جذب گردشگر مهم است و  در بحث محرومیت زدایی و مهاجرت به شهرها باید موثر عمل شود.

کد خبر 1213057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha